دوران نقاهت لیپوماتیک

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر لطفا در واتس‌اپ (WhatsApp) پیام ارسال فرمایید.

درخواست مشاوره
آنچه می‌خوانید! ...

دوران نقاهت لیپوماتیک چند روز است؟ تفاوت لیپوماتیک با پیکرتراشی چیست؟ در دوران نقاهت لیپوماتیک باید چه مسائلی را رعایت کرد؟ بازیگرانی که لیپوماتیک انجام داده اند چه کسانی هستند؟ مراقبت های بعد از لیپوماتیک چیست؟ اگر به دنبال کسب اطلاعات در این زمینه هستید با ما تا انتهای این مطلب در مجموعه ” ویزر ایران ” همراه بمانید.

امروزه از روش های مختلفی برای کاهش چربی های انباشته شده در بدن استفاده می شود که در میان آنها لیپوماتیک طرفداران زیادی پیدا کرده است. زیرا شرایط این روش در مقایسه با روش هایی همچون پیکرتراشی بسیار آسان تر است.

با توجه به آنکه لیپوماتیک اقساطی به صورت کم تهاجمی انجام می شود و جراحت جزئی در بدن به دلیل آن ایجاد می شود، افرادی که از این روش استفاده می کنند باید مراقبت های بعد از آن را رعایت کنند.

به عبارت دیگر می توان گفت که لیپوماتیک یک دوره نقاهت مشخص دارد و افرادی که این روش را انجام می دهند باید دوره نقاهت را طی کنند و مراقبت های لازم را در این دوره انجام دهند.

دوران نقاهت لیپوماتیک چند روز است؟

دوران نقاهت لیپوماتیک به صورت کلی بین 3 الی 7 روز است که در این بازه زمانی پس از لیپوماتیک باید مراقبت های بعد از آن به درستی انجام شوند. لازم به توضیح است که دوره نقاهت بر اساس وضعیت جسمی افراد می تواند کمی بیشتر یا کمتر باشد.

از سوی دیگر باید اشاره کنیم که کاهش سایز بعد از لیپوماتیک در مدت طولانی ادامه پیدا می کند و به صورت آنی در دوره نقاهت اتفاق نمی افتد؛ در نتیجه افراد بعد از این روش باید صبوری کنند تا نتیجه حاصل از این روش را به خوبی دریافت کنند.

 

مراقبت های بعد از عمل لیپوماتیک چیست؟

مهمترین مراقبت های بعد از لیپوماتیک که متقاضیان باید به رعایت کردن آنها در دوره نقاهت بپردازند از قبیل زیر در نظر گرفته می شوند:

  • مصرف آب به میزان لازم
  • مصرف غذاهای مقوی
  • پرهیز از مصرف نوشیدنی های الکلی
  • استراحت کردن به میزان کافی
  • پرهیز از رانندگی کردن
  • پرهیز از مصرف سیگار و دخانیات
  • استفاده از گن مخصوص بعد از لیپوماتیک
  • رعایت الگوی صحیح خوابیدن
  • مصرف داروهای تجویز شده از سوی پزشک
  • پرهیز از ورزش
  • پرهیز از انجام فعالیت های سنگین بدنی
  • و…

نحوه خوابیدن بعد از لیپوماتیک

یکی از مهمترین مسائلی که به عنوان مراقبت های بعد از لیپو ویزر بازو و دست در دوران نقاهت باید رعایت کرد، نحوه خوابیدن صحیح است. پس از آنکه لیپوماتیک انجام می شود و فرد به دوره نقاهت وارد می گردد باید الگوی صحیح خواب را رعایت کند تا زخم های او دچار آسیب نشود.

در واقع در این حین لازم است که به مدت 2 هفته از خوابیدن به پهلو بپرهیزید و به پشت بخوابید. در این خصوص می توانید از بالشت های اضافی نیز استفاده کنید تا به افزایش راحتی بدن شما در حین خواب کمک کند.

چند روز بعد از عمل لیپوماتیک باید گن پوشید؟

پس از آنکه عمل لیپوماتیک انجام می شود احتمال تجمع مایع زیر پوست و ایجاد عفونت وجود دارد. به همین دلیل پزشک توصیه می کند که از گن مخصوص بعد از لیپوماتیک استفاده شود تا با فشاری که به بافت توسط گن وارد می شود از بروز عفونت جلوگیری به عمل آید و سرعت بهبودی زخم ها افزایش یابد.

به همین دلیل پزشکان زیبایی توصیه می کنند که به مدت 7 الی 10 روز بعد از لیپوماتیک از گن مخصوص استفاده شود.

دوران نقاهت لیپوماتیک
دوران نقاهت لیپوماتیک

نحوه ماساژ بعد از عمل لیپوماتیک

یکی از مراقبت هایی که می توان در دوران نقاهت لیپوماتیک انجام داد و از نتایج آن بهره برد، ماساژ است. در این خصوص باید محلی که لیپوماتیک بر روی آن انجام شده است را به آرامی ماساژ داد. انجام این کار باعث می شود تا زخم ها زودتر بهبود یابند و تورم کاهش یابد.

لازم به توضیح است که ماساژ شکم بعد از لیپوماتیک باید توسط فرد متخصص انجام شود تا فشار زیادی به شکم وارد نشود. همچنین باید اشاره کنیم که ماساژور های برقی بهترین گزینه برای ماساژ بعد از لیپوماتیک هستند که در بهترین شرایط ماساژ را برای فرد انجام می دهند.

 

سوالات متداول

بعد از عمل لیپوماتیک چی بخوریم؟

بعد از آنکه عمل لیپوماتیک انجام می شود باید غذا و خوراکی های مفید و مغذی مصرف شود. میوه و سبزیجات پخته که بدون پوست و دانه باشند یکی از بهترین خوراکی ها در این دوره محسوب می شوند. همچنین مصرف مرغ پخته شده و سرخ شده و یا کره بادام زمینی نیز گزینه های مناسبی هستند.

علاوه بر آن نوشیدنی های بدون کافئین، شیر و لبنیات کم چرب نیز به عنوان خوراکی های مناسب در این دوره در نظر گرفته می شوند.

دوران نقاهت لیپوماتیک کدام بخش از بدن بیشتر است؟

دوره نقاهت جراحی لیپوماتیک برای بخش های مختلف بدن یکسان نیست؛ در واقع اگر لیپوماتیک برای بخش های کوچک بدن مثل غبغب، بازو، گردن و صورت انجام شود دوره نقاهت آن بسیار کمتر از لیپوماتیک ران، باسن و شکم خواهد بود.

دوران نقاهت لیپوماتیک بیشتر است یا پیکرتراشی؟

پیکرتراشی یک روش زیبایی تهاجمی است که تحت بیهوشی کامل انجام می شود و دوره نقاهت آن در مقایسه با دوره نقاهت لیپوماتیک بسیار بیشتر و سخت تر است. بنابراین کسانی که لیپوماتیک را به جای پیکرتراشی به کار می برند بعد از جراحی شرایط بسیار راحت تری دارند و در مدت زمان کوتاه تری بهبودی خود را به دست می آورند.

در واقع دوره نقاهت بعد از پیکرتراشی حدود 1 الی 2 ماه طول می کشد و علاوه بر آن دسترسی به نتایج حاصل از آن نیز چندین ماه زمان می برد.

مطلب پایانی

دوران نقاهت لیپوماتیک چند روز است؟- با وجود بررسی هایی که در خصوص این موضوع انجام شد این موضوع دریافت می شود که لیپوماتیک بسیار راحت تر از پیکرتراشی است. به خاطر داشته باشید که برای لیپوماتیک به کلینیک های زیبایی معتبر مراجعه کنید و در شرایط مناسب به انجام این کار بپردازید تا نتیجه خوبی دریافت کنید؛ زیرا کلینیک های زیبایی، متخصص لیپوماتیک و کیفیت کار آنها به میزان زیادی در نتیجه مؤثر است.

در صورت تمایل میتوانید از خدمات زیبایی مجموعه ” ویزر ایران ” بهره ببرید؛ به این منظور از طریق تلفن های تماس با ما در ارتباط باشید.

آنچه می‌خوانید! ...
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشتر بخوانید ...