حرکات ورزشی برای لیفت سینه

حرکات ورزشی برای لیفت سینه

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر لطفا در واتس‌اپ (WhatsApp) پیام ارسال فرمایید.

درخواست مشاوره
آنچه می‌خوانید! ...

دستگاه آدونیس چیست؟ لیپو ویزر بازو و دست چگونه انجام می شود؟  اگر از جمله افرادی هستید که به دنبال حرکات ورزشی برای لیفت سینه هستند با ما تا انتهای این مطلب در مجموعه ” ویزر ایران ” همراه بمانید.

فرم سینه یکی از اصلی ترین موارد در زیبایی بدن برای بانوان است که با استفاده از روش های ورزشی مختلف می توان آن را حفظ کرد. با این وجود بانوانی که به دنبال حفظ فرم سینه و زیبا نگه داشتن آن هستند باید از حرکات ورزشی استفاده کنند.

به عبارت دیگر ورزش اصلی ترین روش برای حفظ تناسب اندام و زیبایی بدن است که علاوه بر زیبایی به حفظ سلامتی نیز کمک می کند. در این مطلب برخی از حرکات ورزشی برای لیفت سینه را برای شما عزیزان شرح می دهیم.

حرکات ورزشی برای لیفت سینه

حرکات ورزشی برای لیفت سینه بسیار متعدد هستند که میتوانید زیر نظر مربی ورزشی آنها را انجام دهید و به لیفت سینه خود کمک کنید. بدین منظور نیازی نیست که حتماً در باشگاه ورزشی ثبت نام کنید بلکه می توانید از آموزش های آنلاین استفاده کنید و یا از طریق اپلیکیشن های ورزشی یا تلویزیون این حرکات را دنبال کنید.

در واقع به کمک این روش ها می توانید لیفت سینه در خانه را تجربه کنید و بدون هیچ هزینه ای به بهبود وضعیت بدنی خود کمک کنید. اما توجه داشته باشید که برای دریافت نتیجه از حرکات ورزشی باید حتماً آنها را به صورت مرتب و مداوم دنبال کنید و برای مدت زمان طولانی آنها را انجام دهید تا نتیجه مورد نظر را دریافت نمایید.

آیا حرکات ورزشی موجب سفت شدن سینه هم می شوند؟

در پاسخ به این پرسش باید گفت که حرکات ورزشی نه تنها در لیفت سینه مؤثر هستند بلکه به کمک آنها می توان موجب سفت شدن سینه نیز شد. اما در این خصوص باید از حرکات ورزشی مناسب استفاده کرد تا نتیجه مورد نظر دریافت شود.

حرکات ورزشی برای لیفت سینه

بهترین حرکات ورزشی برای لیفت سینه چیست؟

اصلی ترین و بهترین حرکات ورزشی برای لیفت سینه را میتوان مواردی از قبیل زیر در نظر گرفت:

شنا با توپ طبی

برای انجام این حرکت ورزشی باید بر روی شکم دراز بکشید و بازو ها را در مقابل خود قرار دهید. سپس یک توپ طبی را با دستان خود نگه دارید به شکلی که سر و گردن شما در یک راستا قرار بگیرد و پاها و بالا تنه از روی زمین جدا شود. در ادامه هر چه قدر که می توانید بر روی این حرکت مکث کنید.

حرکت شنا با دیوار

از دیگر حرکاتی که می توانید برای لیفت سینه در خانه مورد استفاده قرار دهید، حرکت شنا با دیوار است که بسیار آسان و راحت است. بدین منظور باید با فاصله مناسبی از دیوار رو به روی آن بایستید، دست ها را به پهنای سر شانه روی دیوار قرار دهید و بالا تنه خود را به سمت دیوار بکشید به نحوی که پاهای شما جا به جا نشود.

در انجام این حرکت دقت داشته باشید که پشت بدن شما باید صاف باشد و بدون خم کردن پشت باید به سمت دیوار نزدیک شوید.

حرکت خزیدن نظامی

حرکت ورزشی دیگری که می توانید در خانه انجام دهید و به لیفت سینه توسط آن کمک کنید خزیدن نظامی نام دارد که برای تقویت عضلات بدن بسیار مفید است. برای این روش باید به حالت پلانک قرار بگیرید و آرنج ها را روی زمین قرار دهید. سپس یک دست خود را از روی زمین جدا کنید و به سمت جلو بکشید. پس از آن دست دیگر را بالا بیاورید و به سمت جلو بکشید اما در تمامی این مراحل باید در حالت پلانک باقی بمانید.

حرکت پرس سینه دست جمع با دمبل

پرس سینه دست جمع با دمبل به این شکل است که باید به روی نیم کت ورزشی دراز بکشید و در هر دست خود یک دمبل نگه دارید. سپس باید دست ها را به هم بچسبانید و در هم همان حالت که دمبل در دست دارید بازو ها را به سمت بالا هدایت کنید. در این حین باید شکم خود را نیز سفت نگه دارید. در ادامه باید دست ها را مرتب بالا و پایین ببرید و این حرکت را تکرار کنید.

انجام این حرکت در لیفت شدن سینه و عضلانی شدن قفسه سینه بسیار مؤثر است.

حرکت پرس شانه بالا سر

برای انجام دادن پرس شانه بالا سر باید صاف بایستید و پشت خود را صاف نگه دارید. سپس باید در هر دست خود یک دمبل نگه دارید به نحوی که شست دست در داخل و سایر انگشت ها در پشت دمبل قرار گیرد. در ادامه دست ها را با حرکات کنترل شده به سمت بالا ببرید و مکث کنید و مجدداً دست ها را پایین بیاورید. این حرکت را در دو الی سه ست 12 الی 15 تایی تکرار کنید.

حرکات ورزشی برای لیفت سینه

جایگزین حرکات ورزشی برای لیفت سینه

با استفاده از حرکات ورزشی ذکر شده در بخش های فوق می توانید در خانه و بدون هزینه به لیفت سینه کمک کنید و در طول زمان نتیجه لیفت سینه را مشاهده نمایید. اما اگر از جمله افرادی هستید که به دنبال یک روش آنی تر برای لیفت سینه هستند و می خواهید که در مدت زمان بسیار کوتاه نتیجه حاصل از لیفت سینه را مشاهده کنید باید از روش های دیگری استفاده نمایید.

یکی از روش هایی که می توانید از آن در جهت لیفت سینه استفاده کنید و آن را جایگزین حرکات ورزشی برای لیفت سینه نمایید، بهره بردن از روش های پزشکی در جهت لیفت سینه است.

امروزه در علم پزشکی این امکان به وجود آمده که بتوانید به صورت تهاجمی و یا کم تهاجمی لیفت سینه انجام دهید. لیفت سینه با نخ، جراحی لیفت سینه و لیفت سینه بدون جراحی از جمله روش هایی هستند که می توانید با مشورت کلینیک های زیبایی از آنها بهره مند شوید.

سخن پایانی

در صورتی که قصد استفاده از حرکات ورزشی برای لیفت سینه را ندارید و می خواهید از روش های پزشکی بدین منظور استفاده کنید در مجموعه ” لیپوماتیک  ویزر ایران ” با ما در تماس باشید. در این مجموعه می توانید از تخصص و مهارت بهترین پزشکان در زمینه لیفت سینه بهره مند شوید و یا از هزینه عمل لیفت سینه مطلع شوید

آنچه می‌خوانید! ...
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشتر بخوانید ...
دستگاه آدونیس
دستگاه آدونیس

دستگاه حجم دهنده و لیفت سینه آدونیس چیست؟ آیا دستگاه آدونیس در تهران موجود است؟

لیفت سینه
لیفت سینه

لیفت سینه یک روش زیبایی است که به منظور بالا بردن و شکل دهی مجدد