بازیگرانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند

بازیگرانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر لطفا در واتس‌اپ (WhatsApp) پیام ارسال فرمایید.

درخواست مشاوره
آنچه می‌خوانید! ...

لیپوماتیک اقساطی چیست؟ بازیگرانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند چه کسانی هستند؟ اگر می خواهید که در رابطه با بازیگران و عمل لیپوماتیک آنها اطلاعاتی کسب کنید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

زیبایی بدن امروزه از اهمیت زیادی برای بانوان و آقایان برخوردار است که توجه به این موضوع در میان بانوان بیشتر از آقایان است. این موضوع باعث شده تا انسان ها در کشور های مختلف جهان علاوه بر ورزش و رژیم غذایی به سمت روش های دیگری نیز برای کاهش وزن و زیبایی بدن روی آورند.

یکی از روش هایی که امروزه در این راستا مورد استفاده قرار می گیرد، لیپوماتیک است که در سراسر جهان به کار می رود و یک عمل جراحی تهاجمی است که تحت بیهوشی کامل انجام می شود.

در ادامه بازیگرانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند را به شما معرفی خواهیم کرد.

لیپوماتیک چیست؟

لیپوماتیک و لیپو ویزر یک روش جراحی تهاجمی برای بهبود وضعیت ظاهری بدن است که به کمک آن میتوان کاهش وزن و کاهش سایز را تجربه کرد؛ این روش برای بخش های مختلف بدن انجام می شود و به آن پیکرتراشی نیز می گویند.

در روش لیپوماتیک لوله ای به نام کانولا به داخل بافت های مورد نظر بدن فرستاده می شود که این لوله در داخل بافت حرکات ارتعاشی به وجود می اورد و چربی ها را آب می کند. سپس چربی های آب شده توسط این لوله به خارج بدن ارسال می شوند و کاهش سایز اتفاق می افتد.

بازیگرانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند

مزیت ها و شرایط لیپوماتیک موجب شده است که بسیاری از بازیگران در کشور ما از این روش برای کاهش وزن و سایز استفاده کنند. بهاره رهنما، نعیمه نظام دوست، رضا داوود نژاد و شهره لرستانی از معروف ترین بازیگران ایرانی محسوب می شوند که تحت عمل جراحی لیپوماتیک قرار گرفته اند.

نتیجه این جراحی در بازیگران ذکر شده بسیار مؤثر بوده است که با جست و جوی اسامی این عزیزان در گوگل میتوانید شاهد نتایج حاصل از آن باشید.

یکی از معروف ترین بازیگران خانم ایرانی در خصوص جراحی لیپوماتیک خود اعلام کرده است که پس از این جراحی قادر به کاهش وزن 40 کیلوگرمی خود بوده است و توانسته وزن قابل توجهی را کاهش دهد. هم اکنون نیز این بازیگر عزیز از سایز ایده آل خود بهره مند است و نتایج لیپوماتیک برای او از بین نرفته است. در حالی که این عزیزان پیش از لیپوماتیک از سایر روش های لاغری نظیر ساکشن معده نیز استفاده کرده اند و نتیجه مورد نظر خود را از آنها دریافت نکرده اند.

علاوه بر این عزیزان به تازگی به گوش می خورد که حتی خانم بازیگر دیگری نیز لیپوماتیک کرده اند و تحت این جراحی زیبایی قرار گرفته اند. توجه داشته باشید که لیپوماتیک بازیگران به تمامی بخش های بدن آنها مربوط نمی شود و ممکن است که این عزیزان فقط یک یا دو بخش از بدن خود را لیپوماتیک کرده باشند.

بازیگرانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند
بازیگرانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند

آیا فقط بازیگران ایرانی لیپوماتیک کرده اند؟

عمل لیپوماتیک نه تنها برای بازیگران ایرانی در کشور ما انجام شده است بلکه تعداد زیادی از بازیگران و سلبریتی های خارجی نیز تحت این جراحی قرار گرفته اند و نتایج مؤثر دریافت نموده اند.

بازیگران خارجی که لیپوماتیک کرده اند

از معروف ترین بازیگران خارجی که عمل زیبایی لیپوماتیک انجام داده اند میتوان به افراد زیر اشاره کرد:

  • جیمی لی کرتیس
  • کیم کارداشیان
  • راک جانسون
  • سوزان ساراندون
  • جین فوندا
  • شارون آزبورن
  • ننه لیکس
  • کایل ریچاردز
  • ماریا کری
  • وندی ویلیامز
  • و…

این بازیگران شهرت بسیار زیادی دارند که مسلماً با اسامی آنها آشنا هستید. به عنوان مثال: کیم کارداشیان یکی از بازیگران بسیار معروف هالیوودی است که عمل لیپوماتیک و پیکر تراشی انجام داده است و فرم بدن او توجه همه را به خود جلب می کند.

لیپوماتیک توسط این بازیگران نشان دهنده اهمیت و میزان موفقیت آمیز بودن این جراحی زیبایی است که توجه به این موضوع موجب شده تا حتی افراد عادی و کسانی که هنرمند یا سلبریتی نیستند هم از این روش زیبایی استفاده کنند.

بازیگرانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند

کاندیدای مناسب برای لیپوماتیک چه کسانی هستند؟

اگر با در نظر گرفتن بازیگرانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند مایل به استفاده از این جراحی زیبایی شده اید باید به خاطر داشته باشید که بهترین افراد و کاندیدا برای استفاده از این روش افرادی به شرح زیر هستند:

  • کسانی که با چاقی موضعی رو به رو هستند
  • افرادی که با چاقی در همه بخش های بدن رو به رو هستند
  • کسانی که می خواهند چربی را از یک قسمت بدن خارج و به بخش دیگر بیفزایند
  • کسانی که می خواهند بدن خوش فرم داشته باشند
  • کسانی که به دنبال افزایش زیبایی بدن هستند
  • و….

بازیگرانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند

لیپوماتیک برای بازیگران بهتر است یا اسلیو معده؟

زمانی که صحبت از اسلیو معده و لیپوماتیک به میان می آید باید به خاطر داشته باشید که لیپوماتیک یک عمل جراحی بسیار مناسب تر و بسیار موفقیت آمیز تر از اسلیو معده خواهد بود.

اسلیو معده از نتایج موفقیت آمیز و خوبی برخوردار نیست و از عوارض بسیار زیادی برخوردار است؛ در حالی که لیپوماتیک هیچ یک از این مشکلات را به همراه ندارد. بنابراین لیپوماتیک برای بازیگران بسیار مناسب تر از اسلیو معده خواهد بود.

لازم به توضیح است که برخی از بازیگران اسلیو معده را نیز انجام داده اند و مشکلات زیادی پیدا کرده اند. سپس این عزیزان با دریافت نتیجه ناموفق از اسلیو معده به سراغ لیپوماتک رفته اند.

مطلب پایانی در مورد بازیگرانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند

بازیگرانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند الگویی برای سایر افراد و متقاضیان لیپوماتیک هستند. با در نظر گرفتن شرایط این عزیزان افراد دیگر می توانند تصمیم گیری موفقیت آمیزتری در این زمینه داشته باشند و به صورت مصمم در این زمینه قدم بردارند. در صورتی که قصد کسب اطلاعات بیشتر نسبت به این موضوع و دستگاه لیپو ویزر را دارید از طریق تلفن های تماس درج شده در سایت با ما ارتباط برقرار کنید.

آنچه می‌خوانید! ...
ارسال دیدگاه
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشتر بخوانید ...
دوران نقاهت لیپوماتیک

دوران نقاهت لیپوماتیک چند روز است؟ تفاوت لیپوماتیک با پیکرتراشی چیست؟ در دوران نقاهت لیپوماتیک