پروتز سینه منتور

پروتز سینه منتور

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر لطفا در واتس‌اپ (WhatsApp) پیام ارسال فرمایید.

درخواست مشاوره
آنچه می‌خوانید! ...

در رابطه با پروتز سینه منتور چه می دانید؟ پروتز سینه اقساطی کجا انجام می شود؟ اگر می خواهید با ویژگی های این پروتز سینه آشنا شوید با ما همراه بمانید.

شکل و فرم سینه برای بانوان از اهمیت زیادی برخوردار است و علاوه بر آن بسیاری از بانوان به دلیل ابتلا به بیماری هایی همچون سرطان سینه ناگزیر به تخلیه بافت سینه خود خواهند بود. از این رو به کار بردن پروتز در حال حاضر از اهمیت زیادی برخوردار است.

پروتز که تحت عنوان ایمپلنت سینه نیز شناخته می شود به موادی می گویند که از آن برای پر کردن بافت سینه استفاده می شود. در حال حاضر ایمپلنت سینه از محبوب ترین روش های جراحی زیبایی در جهان است که بانوان از آن برای حجم دادن به بافت سینه و افزایش سایز آن استفاده می کنند. ایمپلنت سینه در واقع موجب اصلاح فرم سینه می شود و تحت عمل جراحی زیر ماهیچه های سینه قرار می گیرد.

پروتز سینه منتور

ایمپلنت سینه منتور یکی از بهترین انواع برندهایی است که در زمینه تولید پروتز سینه فعال است و در سراسر جهان شهرت و محبوبیت دارد. این نوع ایمپلنت های سینه موجب حفظ شکل طبیعی سینه می شوند و شرایط بسیار خوبی را ایجاد می کنند؛ به گونه ای که استفاده از آن هیچ عوارضی ندارد و باعث بروز مشکل در بافت سینه نمی شود.

پروتز سینه منتور
پروتز سینه منتور

برند منتور ساخت کجاست؟

پروتز سینه مارک منتور ساخت کشور بسیار پیشرفته آمریکا است که در سال 1369 ساخت و تولید آن در آمریکا آغاز شد. تولیدات این برند در بیش از 100 کشور جهان مورد استفاده قرار می گیرند و لازم به توضیح است که برند منتور علاوه بر پروتز در زمینه تولید تجهیزات  پزشکی دیگری نیز فعالیت می کند.

برند منتور از بهترین تولیدات در جهان شناخته می شود که به میزان زیادی با پروتز برند موتیوا رقابت می کند. این پروتز ها از تأییدیه ce اروپا برخوردار هستند که  این موضوع نشان دهنده کیفیت و میزان مرغوبیت آن است.

انواع مارک منتور

شرکت منتور پروتز های سینه را به دو صورت از نوع سالینی و سیلیکونی تولید می کند.

پروتز های سالینی که به پروتز های آب نمکی نیز معروف هستند توسط آب نمک پر می شوند و پس از قرار گرفتن در بدن در صورتی که این پروتز ها پاره شوند به راحتی جذب بدن می شوند و مشکلی را ایجاد نمی کنند. پروتز های آب نمکی ظاهری طبیعی در بدن ایجاد می کنند و گزینه مناسب برای کسانی هستند که مایل به ایجاد فرم طبیعی در بافت سینه خود می باشند.

از سوی دیگر پروتز های سیلیکونی با استفاده از ژل سیلیکون پر می شوند که بافت نرم و طبیعی دارند. این پروتز ها از چسبندگی بالایی برخوردارند و شباهت زیادی به بافت بدن دارند. لازم به توضیح است که برای تولید پروتز های سیلیکونی تحقیقات زیادی انجام شده است تا از سمی نبودن آنها و عدم ایجاد مشکل در بدن توسط آن اطمینان حاصل شود.

انواع پروتز منتور از نظر شکل ظاهری

پروتز های منتور از نظر شکل ظاهری به دو گروه اشکی و گرد تقسیم بندی می شوند.

پروتز های گرد ظاهری کروی شکل دارند که پس از قرار گرفتن در بافت سینه حجیم تر و بزرگ تر هستند و شکل کروی در سینه ایجاد می کنند. در حالی که پروتز های اشکی و استفاده از آنها موجب حفظ حالت طبیعی سینه می شود و ظاهر طبیعی تری را ایجاد می نماید. از این رو کسانی که قصد ایجاد ظاهر طبیعی در بدن خود دارند باید از پروتز های اشکی استفاده کنند.

دوام و ماندگاری پروتز سینه منتور

ایمپلنت سینه منتور از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است و به مدت 10 الی 20 سال ماندگاری دارد. در صورتی که مراقبت های بعد از پروتز سینه سایز 85 به خوبی توسط متقاضیان رعایت شود طول عمر و ماندگاری این پروتز ها به صورت مادام العمر خواهد بود و تا پایان عمر میتوان از نتایج آن بهره برد.

پروتز سینه منتور
پروتز سینه منتور

قیمت پروتز سینه

قیمت پروتز سینه منتور نسبتاً بالا است زیرا همان طور که گفته شد این پروتز ها ساخت آمریکا هستند و به صورت وارداتی در کشور ما تهیه می شوند. در نتیجه برای استفاده از آن باید هزینه قابل توجهی را در نظر بگیرید. مهمترین فاکتور ها و عواملی که روی قیمت این پروتز مؤثر واقع می شوند از قبیل زیر هستند:

  • نوع پروتز
  • سایز پروتز
  • تورم و نرخ ارز و دلار در کشور
  • پزشک جراح زیبایی
  • شهر و استان
  • و…

تمامی این عوامل می توانند موجب افزایش یا کاهش هزینه ایمپلنت سینه برند منتور شوند که باید به آنها توجه داشته باشید.

خرید پروتز سینه برند منتور

کسانی که قصد خرید و تهیه ایمپلنت سینه با برند منتور در ایران را دارند از طریق نمایندگی پروتز منتور در ایران می توانند این نوع پروتز را تهیه کنند. شرکت وارد کننده پروتز منتور  در ایران امکان دسترسی پزشکان، کلینیک های زیبایی و افراد را به این نوع ایمپلنت های سینه فراهم می کند و به راحتی از طریق آنها میتوانید خرید پروتز سینه را انجام دهید.

پروتز سینه منتور
پروتز سینه منتور

تفاوت پروتز منتور و پلی تک

علاوه بر پروتز سینه برند موتیوا و  منتور از انواع دیگر برندهای ایمپلنت سینه نیز در کشور ما استفاده می شود که برند پلی تک یکی از آنها است. پروتز برند منتور در مقایسه با پلی تک قیمت بالاتری دارد و برای استفاده از آن باید هزینه بیشتری پرداخت کرد.

علاوه بر آن پروتز های پلی تک ساخت کشور آلمان هستند در صورتی که پروتز برند منتور ساخت آمریکا است و میزان استفاده از ایمپلنت سینه منتور در سطح جهانی بیشتر از پروتز های پلی تک است.

پروتز های پلی تک نیز در ایران استفاده می شوند اما پروتز های منتور محبوب تر و پرطرفدارتر هستند.

کلام پایانی

پروتز سینه آریون و منتور یکی از بهترین انواع ایمپلنت سینه است که میتوانید در شرایط مناسب از آن استفاده کنید. این برند توسط نمایندگی های فروش آن در دسترس است و می توانید آن را تهیه کنید و به کار ببرید. در صورتی که به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه نیاز دارید از طریق تلفن های تماس با ما در ارتباط باشید.

آنچه می‌خوانید! ...
ارسال دیدگاه
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشتر بخوانید ...
پروتز سینه موتیوا
پروتز سینه موتیوا

پروتز سینه موتیوا چگونه است؟ انواع پروتز سینه موتیوا چیست؟ آیا می خواهید از زوایای

پروتز سینه آریون
پروتز سینه آریون

پروتز سینه آریون چگونه است؟ آیا می خواهید با ویژگی های پروتز سینه از برند