پروتز سینه سایز 85

پروتز سینه سایز 85

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر لطفا در واتس‌اپ (WhatsApp) پیام ارسال فرمایید.

درخواست مشاوره
آنچه می‌خوانید! ...

پروتز سینه سایز 85 چگونه است؟ پروتز های سایز 85 چند سی سی هستند؟ آیا در رابطه با پروتز سینه اقساطی به کسب اطلاعات بیشتر نیازمند هستید؟ پس بدین منظور در مجموعه ” ویزر ایران ” تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید.

همانطور که می دانید پروتز سینه یکی از روش های افزایش سایز و حجم سینه است که موجب بهبودی وضعیت ظاهری پستان می شود و ظاهر بهتری در آن ایجاد می کند. متقاضیانی که به استفاده از پروتز سینه می پردازند از وضعیت گوناگونی برخوردار هستند و در سنین متفاوت قرار گرفته اند. به عبارت دیگر بهره بردن از مزیت های این روش به گروه های سنی مختلف اختصاص دارد و در میان بانوان محبوبیت زیادی کسب کرده است.

یکی از محبوب ترین انواع پروتز سینه که از سوی متقاضیان درخواست می شود، پروتز سینه سایز 85 است که در ادامه آن را مفصلاً بررسی خواهیم کرد.

پروتز سینه سایز 85

سینه ها به صورت طبیعی از سایز و اندازه متفاوتی برخوردار هستند که اندازه آن در بانوان متفاوت است. یکی از محبوب ترین و مناسب ترین انواع پروتز سینه نیز از سایز 85 برخوردار است. در واقع سایز سینه 85 از خوش فرم ترین و بهترین سایز سینه محسوب می شود که نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک است. به همین دلیل بانوانی که قصد کاهش سایز سینه خود را دارند و یا می خواهند سینه های بزرگ تری داشته باشند معمولاً سایز 85 را انتخاب می کنند که از وضعیت نرمال و مناسب برخوردار است و بهترین سایز را دارد.

 

علت محبوبیت پروتز سینه با سایز 85

اگر بخواهید در رابطه با علت محبوبیت پروتز سینه سایز 85 اطلاعات بیشتری کسب کنید باید دلایل محبوب بودن این سایز پروتز سینه را از قبیل زیر معرفی کنیم:

  • افزایش زیبایی آناتومی بدن
  • افزایش زیبایی فرم سینه
  • مناسب بودن سایز سینه 85
  • خوش فرم شدن بدن
  • و…

پروتز سینه سایز 85 چند سی سی است؟

داخل پروتز های سینه از مواد سیلیکونی و یا سالینی پر می شود که میزان به کار بردن این مواد در داخل پروتز سینه بر حسب سایز پروتز سینه متفاوت است. در واقع محبوب ترین پروتز های سینه انواعی از آن هستند که متشکل از 300 الی 500 سی سی مایع سالینی و یا سیلیکونی می باشند. در این میان  سایز 85 نیز به عنواع پروتز های 400 سی سی شناخته می شود که در آن از 400 سی سی مایع مخصوص استفاده می شود.

پروتز سینه سایز 85

بهترین برندهای پروتز سینه با سایز 85

کسانی که مایل هستند از پروتز سینه 85 استفاده کنند از این امکان برخوردارند که از برند های مرغوب و با کیفیت ذکر شده در زیر استفاده نمایند:

پروتز سینه منتور

پروتز های منتور از محبوب ترین انواع پروتز سینه محسوب می شوند که از 18 سایز متفاوت برخوردار هستند و متقاضیان در صورت تمایل میتوانند از انواع 300 الی 400 سی سی آن نیز استفاده کنند. به صورت کلی 18 سایز متفاوت این پروتز ها متشکل از 150 سی سی الی 755 سی سی مایع سیلیکونی و سالینی هستند. پروتز های منتور توسط شرکت معتبر آمریکایی تولید می شوند و کیفیت بسیار مناسبی دارند که شرایط خوبی را پس از جراحی در بدن به وجود می آورند.

پروتز سینه موتیوا

پروتز سینه موتیوا با استفاده از ژل مخصوص آلتیما ساخته می شود که ظاهر بسیار طبیعی در بافت سینه به وجود می آورد و کاملاً طبیعی است. این پروتز ها در برخی از مواقع با استفاده از ژل پلاس نیز ساخته می شوند که استفاده از این ماده در ساخت پروتز های موتیوا باعث می شود تا ظاهر برجسته تری در بافت سینه به وجود آید. علاقه مندان به این برند میتوانند پروتز سینه سایز 85 را نیز در صورت تمایل استفاده کنند.

پروتز سینه 85 برای چه کسانی مناسب است؟

پروتز سینه با سایز 85 را می توان برای کسانی مناسب در نظر گرفت که از شرایط زیر برخوردار باشند:

  • کسانی که به سینه با سایز و فرم طبیعی علاقه مند هستند
  • کسانی که سایز 85 با آناتومی بدن انها همخوانی و هماهنگی دارد
  • افرادی که به سایز 85 سینه علاقه دارند
  • دختران جوان
  • بانوانی که در سنین میانسالی قرار دارند
  • و…

معیارهای انتخاب سایز پروتز سینه چیست؟

کسانی که می خواهند از  سایز 85 استفاده کنند باید به مسائل و معیارهایی توجه داشته باشند تا زیبایی بدن آنها حفظ شود. برخی از این معیارها به شرح زیر هستند:

هماهنگی سایز پروتز سینه با وضعیت جسمی

یکی از مهمترین مسائلی که باید به آن توجه داشت هماهنگ بودن سایز پروتز سینه 85 با وضعیت جسمی است. به عبارت دیگر بانوان برای آنکه پس از جراحی پروتز سینه از سینه های هماهنگ با سایر اعضای بدن خود برخوردار باشند و آناتومی بدن آنها حفظ شود و ظاهر طبیعی پیدا کنند باید حتماً به این موضوع توجه داشته باشند و در صورتی از سایز 85 استفاده کنند که ظاهر طبیعی بدن آنها حفظ شود.

بارداری و شیردهی

یکی از دیگر معیارهایی که باید به آن توجه شود در نظر گرفتن دوران بارداری و شیردهی است. بانوانی که هنوز وارد این مرحله از زندگی خود نشده اند باید نوسانات و تغییر سایز در این دوران را در نظر بگیرند و پس از آن سایز پروتز سینه را انتخاب کنند تا دچار پشیمانی نشوند و پس از پایان دوره شیردهی و بارداری سایز مناسب سینه خود را داشته باشند.

سبک زندگی

بانوان مسلماً برای استفاده از پروتز سینه و انتخاب سایز 85 باید سبک زندگی خود را نیز در نظر بگیرند. به صورت کلی برای بانوانی که ورزشکار باشند، بزرگ بودن سینه می تواند مزاحمت ایجاد کند و شرایط آنها را تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل از در نظر گرفتن سبک زندگی در این خصوص نباید غافل شد.

مطلب پایانی

پروتز سینه سایز 85 از بهترین انتخاب ها برای بانوان است که در صورت تمایل برای استفاده از این نوع پروتز سینه میتوانید با پزشکان ما در مجموعه ” ویزر ایران ” مشورت کنید تا اطمینان یابید که سایزز 85 برای شما مناسب است و یا خیر.

مجموعه ویزر ایران از بهترین مراکزی است که میتوانید در آن پروتز سینه انجام دهید و یا عملیات پیکرتراشی را طی کنید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

آنچه می‌خوانید! ...
ارسال دیدگاه
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشتر بخوانید ...
پروتز سینه منتور
پروتز سینه منتور

در رابطه با پروتز سینه منتور چه می دانید؟ پروتز سینه اقساطی کجا انجام می

پروتز سینه موتیوا
پروتز سینه موتیوا

پروتز سینه موتیوا چگونه است؟ انواع پروتز سینه موتیوا چیست؟ آیا می خواهید از زوایای