کاهش وزن فوری با جراحی

کاهش فوری وزن با جراحی

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر لطفا در واتس‌اپ (WhatsApp) پیام ارسال فرمایید.

درخواست مشاوره
آنچه می‌خوانید! ...

برای کاهش فوری وزن با جراحی چه روش هایی موفقیت آمیز هستند؟ بازیگرانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند چه کسانی هستند؟  آیا شما آنقدر سنگین هستید که نمی توانید به دنبال بچه ها بدوید و وقتی با آنها بازی می کنید آنها را بزرگ بغل کنید؟ شاید شما از این که هدف نگاه های جانبی در جمع باشید خسته شده اید.

فرهنگ ما وسواس زیادی به بدن های لاغر و متناسب دارد. اگر متفاوت به نظر می رسید، احتمالاً عزت نفس شما آسیب دیده است و ممکن است احساس اضطراب یا افسردگی کنید.

اما می توانید با روش های جراحی همانند لیپو ویزر به راحتی وزن کم کنید. با ما همراه باشید تا بیشتر در این مورد صحبت کنیم.

روش های مختلف کاهش فوری وزن با جراحی

این روش ها به شرح زیر هستند:

باند لپ

نام این روش کاملاً آن را توصیف می کند. ما یک نوار سیلیکونی را در اطراف قسمت بالایی معده قرار می دهیم، بنابراین اندازه معده شما حدود دو سوم کاهش می یابد.

جراحی لپ باند کم تهاجمی ترین روش برای جراحی کاهش وزن است که سریع ترین زمان بهبودی را به همراه دارد. ما می توانیم این جراحی را در 30 تا 60 دقیقه به صورت سرپایی انجام دهیم و اکثر بیماران ما در عرض یک هفته به سر کار خود باز می گردند.

البته

شما وزن کم می کنید، اما ممکن است به اندازه سایر روش های جراحی وزن کم نکنید.

بسته به عوامل مختلف سلامتی، اگر شاخص توده بدنی (BMI) شما 35 یا بیشتر باشد، یا اگر عوارض ناشی از چاقی مانند دیابت یا بیماری عروق کرونر قلب دارید، به طور کلی واجد شرایط جراحی کاهش وزن هستید. BMI سالم بین 18.5 تا 25 است.

یک مطالعه بزرگ نشان داد که

بیماران باند لپ برای کاهش فوری وزن با جراحی، کمر خود را حدود 8 امتیاز کاهش می دهند که میانگین حداکثر است. انجام جراحی باند لپ شما را در محدوده تقریبی برای وزن مناسب قرار می دهد.

 

کاهش فوری وزن با جراحی
کاهش فوری وزن با جراحی

جراحی بای پس معده

بیماران بای پس معده نسبت به کسانی که تحت LAP-BAND یا اسلیو معده قرار می گیرند، وزن بیشتری از دست می دهند. این اغلب یک گزینه عالی برای بیماران سنگین وزن است زیرا اکثر آنها تا 80٪ از وزن اضافی بدن خود را از دست می دهند. این کاهش وزن سریع می تواند برای کسانی که مشکلات سلامتی شدیدتری مانند آپنه خواب، فشار خون بالا و دیابت دارند، بسیار مفید باشد.

برای اکثر بیماران، 60 تا 70 درصد کاهش وزن در 6 تا 8 ماه اول پس از جراحی رخ می دهد و به بیماران اجازه می دهد وزن خود را به سرعت کاهش دهند و آن را حفظ کنند. از آنجایی که این جراحی بیش از 50 سال است که انجام شده است، داده های طولانی مدت بیشتری برای حمایت از اثربخشی آن در اختیار داریم.

این کاهش وزن سریع امکان پذیر است زیرا با بای پس معده، توانایی معده شما برای نگه داشتن غذا را محدود می کنیم. این بدان معناست که شما به طور طبیعی کمتر غذا خواهید خورد و زودتر احساس سیری خواهید کرد. بیماران معمولی قادر به کاهش وزن و حفظ کاهش وزن خود در طولانی مدت هستند.

مزایای بای پس معده

کاهش فوری وزن با جراحی، سریع و چشمگیر است. حدود 50 درصد آن در 6 ماه اول اتفاق می افتد. ممکن است تا 2 سال پس از عمل ادامه یابد. به دلیل کاهش وزن سریع، شرایط تحت تاثیر چاقی – مانند دیابت، فشار خون بالا، کلسترول بالا، آرتریت، آپنه خواب و سوزش سر دل – اغلب به سرعت بهبود می یابند.
بای پس معده نیز نتایج بلند مدت خوبی دارد. مطالعات نشان داده اند که بسیاری از افراد بیشتر وزن خود را برای چندین سال حفظ می کنند.

معایب بای پس معده

شما غذا را مانند گذشته جذب نمی کنید و این شما را در معرض خطر عدم دریافت مواد مغذی کافی قرار می دهد – که می تواند منجر به کمبود ویتامین و مواد معدنی شود. از دست دادن کلسیم و آهن می تواند منجر به پوکی استخوان و کم خونی شود. شما باید در رژیم غذایی خود بسیار مراقب باشید و تا آخر عمر از مکمل ها استفاده کنید.

کاهش فوری وزن با جراحی
کاهش فوری وزن با جراحی

اسلیو گاسترکتومی

این عمل جراحی اسلیو عمودی معده (VSG) نیز نامیده می‌شود ، این نوع دیگری از جراحی کاهش وزن محدود است. در این عمل، جراح حدود 80 درصد معده شما را برمی دارد. چیزی که باقی می ماند یک لوله یا آستین باریک است که به روده شما متصل می شود. این روش با برداشتن بخشی از معده که هورمون‌هایی را که باعث گرسنگی می‌شوند، می‌سازد، اشتهای شما را نیز کاهش می‌دهد.

مزایای اسلیو گاسترکتومی

گاسترکتومی اسلیو یک عمل ساده و ایمن است که به شما روشی کم‌خطر برای کاهش وزن می‌دهد. در صورت نیاز، هنگامی که وزن کم کردید و سلامتی تان بهبود یافت – معمولاً بعد از 12 تا 18 ماه – می توانید یک عمل جراحی دوم مانند بای پس معده انجام دهید .
از آنجایی که بر روده‌های شما تأثیر نمی‌گذارد، گاسترکتومی اسلیو نحوه جذب غذا را تغییر نمی‌دهد، بنابراین احتمال کمبود مواد مغذی وجود ندارد.

معایب اسلیو گاسترکتومی

بر خلاف باندینگ معده، گاسترکتومی اسلیو قابل برگشت نیست.

خطرات: خطرات معمولی عبارتند از عفونت، نشت آستین و سوزش سر دل یا ریفلاکس.

چه مدت بعد از جراحی باند لپ غذا بخورم؟

تا شش هفته بعد از جراحی، نمی توانید به طور معمول غذا بخورید. اگر احساس می کنید که در آینده می توانید هوس های خود را کنترل کنید، این می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

هزینه جراحی کاهش وزن

برای اینکه زندگی را تا حد امکان آسان کنیم، ما از قبل با قیمت کل درمان کاهش وزن موافقت می کنیم. این قیمت شامل موارد زیر است:

عمل جراحی
قرارهای بعدی
پشتیبانی از تیم بالینی شما

ما تضمین می کنیم که قیمت تغییر نخواهد کرد حتی اگر مجبور باشید بیشتر از حد انتظار در بیمارستان بمانید تا بتوانید کاملاً روی بهبودی، کاهش وزن و لذت بردن از زندگی جدید خود تمرکز کنید.

با این حال، هر بیمار و نیازهای آنها متفاوت است، بنابراین برای دریافت قیمت دقیق برای درمان لیپوماتیک خود باید با یکی از متخصصان ما مشورت کنید.

آنچه می‌خوانید! ...
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشتر بخوانید ...
دوران نقاهت لیپوماتیک

دوران نقاهت لیپوماتیک چند روز است؟ تفاوت لیپوماتیک با پیکرتراشی چیست؟ در دوران نقاهت لیپوماتیک