چگونه کمری باریک و باسنی بزرگ داشته باشیم؟

چگونه کمری باریک و باسنی بزرگ داشته باشیم؟

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر لطفا در واتس‌اپ (WhatsApp) پیام ارسال فرمایید.

درخواست مشاوره
آنچه می‌خوانید! ...

چگونه کمری باریک و باسنی بزرگ داشته باشیم؟ آیا می خواهید که کمری باریک و باسنی بزرگ داشته باشید؟ اگر از جمله افرادی هستید که به فکر تغییر در فرم بدن خود می باشید با ما تا انتهای این مطلب همراه بمانید.

زیبایی بدن و اندام های مختلف از جمله موضوعاتی است که بانوان و آقایان خصوصاً بانوان به آن اهمیت میدهند و جویای آن هستند. در گذشته ورزش کردن و رژیم غذایی تنها روش هایی بودند که از طریق آنها افراد می توانستند به زیبایی بدن دست یابند و اندام مناسبی داشته باشند. اما امروزه حتی افرادی که به ورزش و رژیم غذایی تمایل ندارند نیز می توانند به زیبایی بدن خود بیفزایند زیرا در علم پزشکی روش های جدیدی روی کار آمده اند که از طریق آنها میتوان زیبایی بدن را افزایش داد و از چربی های اضافه بدن رها شد.

به عبارت دیگر روی کار آمدن این روش ها در علم پزشکی موجب شده تا همه بانوان بتوانند کمری باریک و باسنی بزرگ داشته باشند. این اندام امروزه در میان بانوان بسیار محبوب است و به عنوان بدن ساعت شنی شهرت یافته است. فرم دهی بدن به صورت ساعت شنی یعنی با باسن بزرگ و کمر باریک امروزه یکی از ملاک های زیبایی بدن شناخته می شود.

چگونه کمری باریک و باسنی بزرگ داشته باشیم؟

برای آنکه بتوان کمری باریک و باسنی بزرگ داشت میتوان به ورزش کردن پرداخت و رژیم غذایی مرتب را رعایت کرد. اما این روش ها به مدت زمان زیادی نیاز دارند تا به مرور زمان فرم ساعت شنی را در بدن ایجاد کنند که اغلب بانوان صبر و حوصله آن را ندارند و به دنبال روش های آنی هستند.

به همین دلیل برای آنکه بتوان فرم ساعت شنی را در بدن ایجاد کرد میتوان از روش های پزشکی کمک گرفت که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

چگونه کمری باریک و باسنی بزرگ داشته باشیم؟
چگونه کمری باریک و باسنی بزرگ داشته باشیم؟

بهترین روش برای باریک شدن کمر و بزرگ شدن باسن

در میان روش های مختلفی که برای لاغری موضعی به کار برده می شوند و برای استفاده از آنها باید به کلینیک های زیبایی مراجعه کرد دو مورد از بهترین روش ها برای ایجاد فرم ساعت شنی در بدن از قبیل زیر هستند:

پیکرتراشی

پیکرتراشی یک روش تهاجمی است که تحت بیهوشی کامل انجام می شود و اغلب متقاضیان این روش تمایل دارند که کمری باریک و باسنی بزرگ داشته باشند. در این شرایط پزشک کمر و باسن را طبق الگویی که بر روی این اعضا طراحی می کند فرم می دهد و چربی های اضافه را به گونه ای از داخل بافت بدن طی عملیات جراحی تخلیه می کند که فرم ساعت شنی در بدن ایجاد شود و باسن بزرگ و کمر باریک شود.

لازم به توضیح است که با استفاده از این روش پوست بدن نیز لیفت می شود تا از افتادگی و شل شدن پوست جلوگیری به عمل آید.

لیپوماتیک

اگر به دنبال پاسخ این پرسش هستید که چگونه کمری باریک و باسنی بزرگ داشته باشیم؟، باید به روش لیپوماتیک نیز اشاره داشته باشیم. لیپوماتیک از دیگر روش هایی است که میتوان برای ایجاد فرم ساعت شنی در بدن از آن استفاده نمود.

لیپوماتیک به صورت کم تهاجمی انجام می شود و در این روش از لوله مخصوصی به نام کانولا استفاده می شود که این لوله به داخل بافت مورد نظر ارسال می شود و سپس چربی ها را با قدرت مکش خود به خارج از بدن منتقل می کند.

چربی هایی که در این روش از بدن خارج می شوند قابل پیوند به بافت های دیگر هستند. در نتیجه افرادی که به عنوان مثال دارای شکم بزرگ و باسن کوچک باشند میتوانند در این روش چربی های شکم را تخلیه کنند و کمری باریک داشته باشند و سپس این چربی ها را به باسن پیوند بزنند تا فرم ساعت شنی در بدن آنها ایجاد شود.

از سوی دیگر کسانی که فرم باسن آنها مناسب باشد و فقط بخواهند شکم و پهلوی خود را لاغر کنند نیز میتوانند از لیپوماتیک استفاده کنند و فرم ساعت شنی در بدن خود به وجود آورند.

پیکرتراشی بهتر است یا لیپوماتیک؟

معمولاً متقاضیان به دنبال پاسخ این پرسش هستند که پیکرتراشی بهتر است و یا لیپوماتیک. در این رابطه باید بگوییم که لیپوماتیک روشی مناسب تر، کم تهاجمی و بهتر است که عوارض ندارد و دوره نقاهت آن بسیار کوتاه مدت تر از پیکرتراشی است.

علاوه بر آن لیپوماتیک فاقد درد، خونریزی و ایجاد جراحت است که شرایط بهتری برای متقاضیان به وجود می آورد. بنابراین در صورت تمایل می توانید با مشورت پزشک از روش لیپوماتیک به جای پیکرتراشی استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که میزان تخلیه چربی در این روش کمتر از پیکرتراشی خواهد بود.

مزایای لیپوماتیک چیست؟

استفاده از روش لیپوماتیک برای آنکه کمری باریک و باسنی بزرگ داشته باشیم با مزیت های زیر همراه است:

  • از بین رفتن چربی های موضعی در کمر و باسن
  • افزایش زیبایی فرم بدن
  • مقرون به صرفه بودن روش لیپوماتیک
  • افزایش زیبایی شکم و پهلو
  • عدم وجود عوارض در این روش
  • کوتاه مدت بودن دوره نقاهت بعد از لیپوماتیک
  • امکان استفاده از این روش برای همه بدون محدودیت سنی
  • و…

هزینه لیپوماتیک چه قدر است؟

هزینه لیپوماتیک در مقایسه با پیکرتراشی بسیار کمتر است و کسانی که از این روش استفاده کنند نه تنها به صرف هزینه کمتری نیاز خواهند داشت بلکه شرایط بهتری را نیز پشت سر خواهند گذاشت. هزینه لیپوماتیک بر اساس مسائل مختلفی تعیین می شود و تا زمانی که این مسائل مشخص نشوند امکان محاسبه هزینه وجود نخواهد داشت. برخی از مهمترین فاکتورهای مؤثر در این خصوص از قبیل زیر هستند:

  • کلینیک زیبایی
  • میزان تخلیه چربی از بدن
  • پیوند زدن و یا عدم پیوند زدن چربی های تخلیه شده از بدن به باسن
  • پزشک معالج
  • تیم جراحی
  • شهر و استان
  • و…

مطلب پایانی

چگونه کمری باریک و باسنی بزرگ داشته باشیم؟- با وجود بررسی هایی که در این زمینه برای شما عزیزان انجام دادیم در صورتی که می خواهید از لیپوماتیک یا پیکر تراشی برای ایجاد فرم ساعت شنی در بدن خود استفاده کنید، میتوانید با ما در مجموعه ” ویزر ایران ” تماس بگیرید.

آنچه می‌خوانید! ...
ارسال دیدگاه
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشتر بخوانید ...