پروتز سینه موتیوا

پروتز سینه موتیوا

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر لطفا در واتس‌اپ (WhatsApp) پیام ارسال فرمایید.

درخواست مشاوره
آنچه می‌خوانید! ...

پروتز سینه موتیوا چگونه است؟ انواع پروتز سینه موتیوا چیست؟ آیا می خواهید از زوایای مختلف با پروتز های سینه آشنا شوید؟ پروتز سینه اقساطی کجا انجام می شود؟ بدین منظور تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید.

پروتز سینه که به آن ایمپلنت سینه نیز گفته می شود از جمله پرطرفدارترین روش های زیبایی در میان بانوان به حساب می آید؛ پروتز های سینه برای اصلاح فرم و شکل سینه مورد استفاده قرار می گیرند و موجب بزرگ تر شدن سینه ها در بانوان می شوند و زیبایی بدن را افزایش می دهند. این پروتز ها تحت عمل جراحی و با بیهوشی کامل داخل بافت سینه و زیر ماهیچه سینه قرار می گیرند.

ایمپلنت سینه در کشور های مختلف و با برندهای گوناگون ساخته می شود که پروتز سینه موتیوا یکی از انواع آن است و در ادامه به بررسی ویژگی های آن می پردازیم.

پروتز سینه موتیوا

ایمپلنت سینه از مواد سیلیکونی و ژل مخصوص آلتیما ساخته می شود که با استفاده از آن میتوان ظاهری کاملاً مشابه به بافت سینه طبیعی را در بدن به وجود آورد. در بسیاری از مواقع برای ساخت ایمپلنت سینه موتیوا از ژل پلاس نیز استفاده می شود که به کار بردن این ماده در تولید ایمپلنت سینه موجب می شود تا ظاهر پر با برآمدگی بیشتر در قسمت فوقانی سینه ایجاد شود.

پروتز سینه موتیوا یکی از بهترین انواع پروتز های سینه محسوب می شوند که پزشکان استفاده از آن را توصیه می کنند و به کار بردن آن در میان متقاضیان سراسر جهان محبوب است.

پروتز موتیوا ساخت کجاست؟

کسب اطلاع از کشور سازنده پروتز موتیوا مسئله مهمی برای متقاضیان است که در این خصوص باید گفت این نوع پروتز ها توسط کشور آمریکا ساخته می شوند و بسیار مرغوب و مناسب هستند. تولید ایمپلنت در کشور آمریکا از سال 2004 آغاز شده است و امروزه از شرکت سازنده این پروتز های سینه به عنوان بهترین تولید کننده ایمپلنت سینه در جهان یاد می شود.

پروتز سینه موتیوا
پروتز سینه موتیوا

انواع پروتز سینه موتیوا

شرکت موتیوا ایمپلنت سینه را در انواع مختلفی تولید می کند که مهمترین انواع آن از قبیل زیر هستند:

پروتز سیلیکونی

پروتز های سیلیکونی یکی از انواع پروتز هستند که در آنها از ماده سیلیکون استفاده شده است. این نوع پروتز ها موجب ایجاد شکل و ظاهر کاملاً طبیعی در بافت سینه می شوند و از چسبندگی بسیار بالا برخوردارند. از سوی دیگر در مواقعی که بر اساس حادثه پروتز های سیلیکونی در داخل بدن پاره شوند مواد تشکیل دهنده آن به خارج از بافت سینه نشت نمی کنند و باعث بروز مشکل در بدن نمی شوند.

از این رو پروتز سیلیکونی موتیوا یکی از انواع محبوب ایمپلنت سینه به حساب می آید.

پروتز آب نمکی

برند موتیوا پروتز های سینه خود را در انواع آب نمکی نیز تولید می کند. پروتز های آب نمکی همان طور که از نام آنها پیدا است از سالین یا آب نمک تولید می شوند که این نوع ایمپلنت ها نیز از محبوبیت و موفقیت زیادی برخوردار هستند.

برای استفاده از پروتز سینه آب نمکی نیاز به ایجاد جراحت های کمتر در بافت سینه است و ظاهر طبیعی و مناسب در بافت سینه توسط آن ایجاد می شود. لازم به توضیح است که پروتز سینه موتیوا از نوع آب نمکی در صورتی که پاره شود توسط بدن جذب می گردد و هیچ گونه عارضه ای در بدن ایجاد نمی کند.

پروتز گرد

پروتز سینه سایز 85 از نظر شکل ظاهری نیز متفاوت است و یکی از انواع آن ایمپلنت های گرد است. پروتز های گرد حالت برجسته و کروی دارند و توسط ژل آلتیما پر می شوند. این نوع پروتز ها برای کسانی مناسب است که سینه گرد و برجسته دوست داشته باشند.

پروتز اشکی

اگر به دنبال ایمپلنت سینه با ظاهر طبیعی باشید پروتز های اشکی برای شما مناسب خواهد بود. پروتز های اشکی در قسمت بالا باریک تر هستند و هر چه به سمت تحتانی نزدیک می شوند سایز بیشتری پیدا می کنند به همین دلیل حالت طبیعی سینه را حفظ می کنند و می توان از آن با سایز های مختلف استفاده کرد.

پروتز سینه موتیوا
پروتز سینه موتیوا

پروتز موتیوا بهتره یا منتور؟

معمولاً مقایسه دو برند پروتز سینه یعنی  و منتور میان مردم زیاد صورت می گیرد. در رابطه با این دو نوع پروتز باید گفت که پروتز سینه موتیوا در مقایسه با منتور از شکل و ظهر طبیعی تری برخوردار است و استفاده از آن برای کسانی که به دنبال ایمپلنت سینه طبیعی هستند مناسب تر است.

پروتز های موتیوا از سطح نانو برخوردار هستند و به همین دلیل در طول زمان دچار چروک و لول شدگی نمی شوند.

از سوی دیگر باید اشاره کنیم که پروتز های موتیوا دارای تأییدیه fda آمریکا است در حالی که پروتز های سینه منتور از تأییدیه ce اروپا برخوردار است.

دوام و ماندگاری پروتز سینه برند موتیوا

پروتز سینه از گارانتی ده ساله برخوردار است و در برابر فشارهای بیرونی و تغییرات داخلی بدن بسیار مقاوم است. در بخش های فوقانی نیز اشاره شد که در صورت پاره شدن این نوع پروتز سینه هیچ مشکلی ایجاد نمی شود و مواد آن توسط بدن جذب می شوند.

در حالت کلی ایمپلنت سینه موتیوا از دوام و ماندگاری بسیار بالا برخوردار است و میتوان از آن تا پایان عمر بهره برد. از این رو آن را یک پروتز سینه مادام العمر معرفی می کنند.

قیمت پروتز سینه موتیوا

با توجه به اینکه پروتز های موتیوا ساخت آمریکا هستند از قیمت بالایی برخوردارند و برای تهیه آنها باید هزینه بالایی پرداخت کرد. اما لازم به توضیح است که پرداخت هزینه آن از عهده متقاضیان بر می آید و می توان آن را مورد استفاده قرار داد. مهمترین فاکتورهای مؤثر در هزینه پروتز سینه از قبیل زیر هستند:

  • نوع پروتز سینه
  • سایز پروتز سینه
  • خدمات پس از فروش
  • پزشک جراح و معالج
  • و…

مطلب پایانی

پروتز سینه موتیوا همانند پروتز سینه آریون از بهترین گزینه هایی است که میتوانید برای افزایش حجم سینه مورد استفاده قرار دهید. در صورتی که قصد جراحی زیبایی سینه را دارید حتماً از این برند استفاده کنید. در صورتی که به کسب اطلاعات بیشتر نیازمند هستید با ما از طریق تلفن های تماس در ارتباط باشید.

آنچه می‌خوانید! ...
ارسال دیدگاه
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشتر بخوانید ...
پروتز سینه منتور
پروتز سینه منتور

در رابطه با پروتز سینه منتور چه می دانید؟ پروتز سینه اقساطی کجا انجام می

پروتز سینه آریون
پروتز سینه آریون

پروتز سینه آریون چگونه است؟ آیا می خواهید با ویژگی های پروتز سینه از برند