هزینه لیپو ویزر

هزینه لیپو ویزر

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر لطفا در واتس‌اپ (WhatsApp) پیام ارسال فرمایید.

درخواست مشاوره
آنچه می‌خوانید! ...

هزینه لیپو ویزر چه قدر است؟ فاکتور های مؤثر در هزینه لیپو ویزر چیست؟ با ما تا انتهای این مطلب در مجموعه ” ویزر ایران ” همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم. در ادامه با مرکز ویزر ایران همراه باشید.

امروزه روش های جدیدی روی کار آمده اند که برای از بین بردن چربی های انباشته شده در بدن مورد استفاده قرار می گیرند. بدون شک روش های جدیدتر از شرایط بهتری برخوردار هستند و با تجهیزات حرفه ای تری انجام می شوند.

در حال حاضر جدیدترین روشی که برای پیکرتراشی و خلاص شدن از چربی های انباشته شده در بدن به کار می رود، لیپو ویزر است که به آن ویزر لیپو نیز گفته می شود. این روش در مقایسه با روش های دیگر نظیر لیپوماتیک هزینه کمتری دارد اما فاکتور های در بررسی و محاسبه هزینه آن مؤثر هستند که در ادامه به صورت مفصل آنها را بررسی می کنیم.

لیپو ویزر چیست؟

اگر هنوز به میزان کافی از لیپو ویزر شناخت ندارید و این روش را به درستی نمی شناسید باید در این خصوص خدمت شما عزیزان بگوییم که لیپو ویزر یک روش کم تهاجمی برای برطرف کردن چربی های انباشته شده در بدن است که تحت بی حسی موضعی انجام می شود؛ در این روش از امواج اولتراسوند استفاده می شود و این امواج به بافت چربی برخورد می کنند و موجب آب شدن آنها می شوند. در ادامه چربی های آب شده از طریق سوزن های مخصوص از بافت داخلی بدن بیرون کشیده می شوند و بدین شکل لاغری موضعی در بافت مورد نظر اتفاق می افتد.

هزینه لیپو ویزر در سال 1403 چه قدر است؟

هزینه لیپو ویزر در مقایسه با روش های دیگر کمتر است با وجود آنکه بسیاری از افراد فکر می کنند که این روش گران قیمت تر از سایر موارد است. علت کم هزینه تر بودن این روش در مقایسه با سایر روش ها را میتوان این چنین بیان کرد که در لیپو ویزر نیاز به بیهوشی کامل نیست و تمامی مراحل تحت بی حسی موضعی انجام می شوند. از سوی دیگر مدت زمان مورد نیاز برای لیپو ویزر بسیار کمتر از سایر روش ها است و میزان تهاجمی بودن آن بسیار کمتر است.

هزینه لیپو ویزر

فاکتور های مؤثر در هزینه لیپو ویزر چیست؟

در روش لیپو ویزر مواردی وجود دارند که در هزینه این روش تأثیر گذار هستند و می توانند موجب افزایش یا کاهش هزینه برای متقاضیان شوند. به همین دلیل باید به این موارد توجه داشت و آنها را به عنوان فاکتور های مؤثر در هزینه مد نظر قرار داد. این عوامل و فاکتور ها به شرح زیر می باشند:

بخشی از بدن که لیپو ویزر برای آن انجام می شود

لیپو ویزر برای بخش های مختلف بدن و صورت انجام می شود و آن را میتوان برای بازو، شکم، پهلو، ران پا، ساق پا و … مورد استفاده قرار داد. هزینه لیپو ویزر برای هر یک از این بخش ها متفاوت است و به همین دلیل این موضوع به عنوان یکی از اصلی ترین فاکتور های مؤثر در هزینه شناخته می شود.

متخصص زیبایی و دستمزد مورد نظر او

همانطور که می دانید متخصصان زیبایی از دستمزد متفاوتی برخوردار هستند و بر حسب میزان تجربه و مهارتی که دارند هزینه متفاوتی در راستای ارائه خدمات زیبایی دریافت می کنند. در نتیجه هر چه قدر که متخصص زیبایی در کار خود مهارت بیشتری داشته باشد از سوی دیگر دستمزد او نیز افزایش می یابد اما در چنین شرایطی کیفیت کار بیشتر می شود و متقاضی لیپو ویزر می تواند نتیجه موفقیت آمیزتری دریافت کند.

تجهیزات و مواد اولیه که در این زمینه به کار می روند

در رابطه با هزینه لیپو ویزر و فاکتور های مؤثر در آن باید به تجهیزات و مواد اولیه ای که در این خصوص به کار می روند نیز اشاره داشته باشیم. مسلماً هر چه قدر که مواد اولیه مورد نیاز مانند: مواد بی حس کننده با کیفیت تر و بهتر باشند و یا از تجهیزات جدیدتر و بهتری استفاده شود هزینه انجام عملیات لیپو ویزر نیز بیشتر می شود. پس در محاسبه هزینه مورد نیاز در این راستا باید به این موضوع دقت و توجه داشت.

هزینه لیپو ویزر

کلینیک زیبایی و تعرفه آن

کلینیک های زیبایی از تعرفه متفاوتی در مقایسه با یکدیگر برخوردار هستند و بر حسب کیفیت کاری که ارائه می دهند و میزان اعتبار شرایط آنها یکسان نیست. به همین دلیل کلینیک زیبایی که برای دریافت خدمات لیپو ویزر انتخاب می کنید در هزینه شما مؤثر واقع می شود و باید آن را از فاکتور های تأثیر گذار در قیمت مد نظر قرار دهید. به خاطر داشته باشید که مراجعه به بهترین کلینیک های زیبایی در این زمینه بسیار بهتر از مراجعه به کلینیک های نا معتبر است و در سلامتی و زیبایی شما تأثیر مستقیم خواهد داشت.

اجاره ای بودن دستگاه لیپو ویزر

یکی از دیگر مواردی که در هزینه لیپو ویزر مؤثر واقع می شود اجاره ای بودن دستگاه لیپو ویزر و یا مالکیت آن است. به عبارت دیگر برخی از کلینیک های زیبایی برای انجام خدمات لیپو ویزر دستگاه خود را اجاره می کنند و برخی دیگر مالک دستگاه هستند. در صورتی که این کلینیک ها دستگاه را اجاره کرده باشند شما متقاضیان عزیز برای بهره بردن از خدمات آنها باید بهای بیشتری بپردازید. اما اگر کلینیک زیبایی مالک دستگاه لیپو ویزر باشد و برای آن اجاره بها نپردازد هزینه های شما نیز کاهش می یابد. لازم به توضیح است که این موضوع به میزان قابل توجهی در هزینه تأثیر دارد و در حدود 10 میلیون از مبلغ انجام این کار برای شما می کاهد.

مطلب پایانی

هزینه لیپو ویزر را از زوایای مختلف بررسی کردیم و فاکتور های مؤثر در آن را شرح دادیم. در صورتی که می خواهید به بهترین شکل ممکن به انجام این کار بپردازید و نتیجه موفقیت آمیز از این کار دریافت کنید، پیشنهاد می کنیم که از خدمات زیبایی مجموعه ” ویزر ایران ” بهره ببرید. چنانچه در این راستا به کسب اطلاعات بیشتر نیازمند هستید از طریق تلفن های تماس با ما ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید تا از اخبار مجموعه مطلع گردید.

آنچه می‌خوانید! ...
ارسال دیدگاه
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشتر بخوانید ...
لیپو ویزر 360 درجه
لیپو ویزر 360 درجه

لیپو ویزر 360 درجه چیست؟ جراحی لیپو ویزر چجوریه؟  در رابطه با لیپو ویزر چه