دستگاه لیپو ویزر

دستگاه لیپو ویزر

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر لطفا در واتس‌اپ (WhatsApp) پیام ارسال فرمایید.

درخواست مشاوره
آنچه می‌خوانید! ...

بهترین دستگاه لیپو ویزر کدام است؟ در رابطه با لیپو ویزر چه می دانید؟ اگر می خواهید که در رابطه با این روش جدید و مزیت های آن اطلاعاتی کسب کنید. در ادامه با مرکز ویزر ایران همراه باشید.

برطرف کردن چربی های انباشته شده و اضافی در بدن یکی از مهمترین دغدغه هایی است که امروزه افراد خصوصاً بانوان با آن رو به رو هستند؛ اما خوشبختانه امروزه روش های جدیدی در علم پزشکی بدین منظور روی کار آمده اند که از طریق آنها میتوان به برطرف کردن چربی های اضافی بدن پرداخت.

یکی از جدیدترین و بهترین روش هایی که در حال حاضر به این منظور استفاده می شود، لیپو ویزر است که طرفداران زیادی پیدا کرده است و توسط مجرب ترین پزشکان در کشور ما مورد استفاده قرار می گیرد. به این منظور می خواهیم بهترین دستگاه لیپو ویزر را مورد بررسی قرار دهیم.

ویزر لیپو چیست؟

لیپو ویزر که به آن ویزر لیپو هم گفته می شود روشی غیر تهاجمی است که تحت بی حسی موضعی انجام می شود. از این روش میتوان برای بخش های مختلف بدن استفاده کرد و موجب لاغری موضعی در آنها شد.

لیپو ویزر با استفاده از دستگاه مخصوص و جدیدی انجام می شود که مجهز به امواج اولتراسوند است. این امواج به داخل بافت مورد نظر بدن ارسال می شوند و به این شکل موجب آب شدن چربی های آن بخش به صورت 360 درجه می شوند.

پس از آن چربی های آب شده به واسطه سوزن های مخصوص از داخل بافت تخلیه می شوند و به این صورت لاغری موضعی اتفاق می افتد.

بهترین دستگاه لیپو ویزر کدام است؟

برای لیپو ویزر از دستگاه های مختلف با برندهای گوناگون و مدل های متفاوت استفاده می شود که در حال حاضر بهترین دستگاه در کشور ما دستگاه هایی با برند امریکایی هستند.

در میان برندهای آمریکایی دستگاه لیپو ویزر نیز میتوان برند solta medical را یکی از بهترین گزینه ها مد نظر قرار داد. مرغوب و با کیفیت بودن این دستگاه موجب شده است تا بسیاری از کلینیک های زیبایی در کشور ما از این برند استفاده کنند تا موجب رضایت حال مشتریان و متقاضیان خود شوند.

دستگاه لیپو ویزر

مزایای استفاده از بهترین دستگاه لیپو ویزر چیست؟

بدون شک انجام مراحل لیپو ویزر با استفاده از بهترین دستگاه آن در مقایسه با انواع دیگر دستگاه ها با مزیت های بیشتری همراه است. به عبارت دیگر میتوان گفت که دستگاهی که برای لیپو ویزر از آن استفاده می شود تأثیر مستقیم در نتیجه حاصل از این روش به همراه دارد. به همین دلیل مهمترین مزیت های لیپو ویزر با بهترین دستگاه را میتوان مواردی از قبیل زیر در نظر گرفت:

  • دریافت نتیجه موفقیت آمیز
  • عدم ایجاد عوارض در بدن
  • کاهش میزان قابل توجهی از چربی های انباشته در بدن
  • عدم افتادگی و شل شدن پوست
  • و…

هزینه لیپو ویزر چقدر است؟

استفاده از بهترین دستگاه در هزینه های آن تأثیرگذار است و زمانی که از بهترین دستگاه برای شما استفاده شود مسلماً باید هزینه بیشتری در این خصوص بپردازید. البته لازم به ذکر است که میزان افزایش هزینه در این شرایط بسیار جزئی و اندک است و موجب بروز فشار مالی برای شما نمی شود.

به همین دلیل یکی از مهمترین مسائلی که در هزینه لیپو ویزر مؤثر واقع می شوند را باید برند دستگاه و مدل آن در نظر بگیرید. از سوی دیگر مسائلی از قبیل زیر نیز در این زمینه مؤثر واقع می شوند و می توانند موجب کاهش یا افزایش هزینه های شما گردند که این مسائل به شرح زیر هستند:

  • کلینیک زیبایی که در این خصوص انتخاب کرده اید
  • پزشک معالج و دستمزد او
  • مواد اولیه ای که برای لیپو ویزر استفاده می شوند و کیفیت آنها
  • میزان تخلیه چربی از داخل بافت مورد نظر بدن
  • بخشی از بدن که قصد لیپو ویزر را برای آن دارید
  • منطقه ای که کلینیک زیبایی در آن واقع شده است
  • شهر یا استان محل درمان
  • اجاره ای بودن دستگاه ویزر لیپو
  • و…

بهترین کلینیک برای انجام لیپو

در تهران کلینیک های زیبایی مختلفی وجود دارند که از روش لیپو ویزر برای متقاضیان خود استفاده می کنند. اما یکی از بهترین و معتبرترین مراکز زیبایی در تهران که به بهترین دستگاه لیپو ویزر مجهز است را میتوان مجموعه ” ویزر ایران ” نام برد که در محدوده سعادت آباد تهران واقع شده است.

مجموعه ” ویزر ایران ” علاوه بر آن که از روش لیپو ویزر برای متقاضیان خود استفاده می کند سایر روش های زیبایی و پیکرتراشی را نیز ارائه می دهد که در صورت تمایل میتوانید از هر یک از خدمات آن استفاده کنید.

مطلب پایانی

با بررسی های انجام شده در خصوص اینکه بهترین دستگاه لیپو ویزر کدام است؟، باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که علاوه بر نوع دستگاه باید به پزشک معالج و میزان اعتبار او و همچنین معتبر بودن مرکز زیبایی بسیار توجه و دقت داشته باشید تا بدون بروز مشکل از این روش استفاده کنید و نتایج موفقیت آمیز دریافت نمایید.

چنانچه برای ویزر لیپو در مجموعه ” ویزر ایران ” به کسب اطلاعات بیشتر نیازمند هستید از طریق تلفن های تماس درج شده در سایت با ما ارتباط برقرار کنید. منتظر تماس شما عزیزان هستیم.

آنچه می‌خوانید! ...
ارسال دیدگاه
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشتر بخوانید ...
لیپو ویزر 360 درجه
لیپو ویزر 360 درجه

لیپو ویزر 360 درجه چیست؟ جراحی لیپو ویزر چجوریه؟  در رابطه با لیپو ویزر چه