بزرگ کردن سینه با روش های دائمی

بزرگ کردن سینه با روش های دائمی

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر لطفا در واتس‌اپ (WhatsApp) پیام ارسال فرمایید.

درخواست مشاوره
آنچه می‌خوانید! ...

بزرگ کردن سینه با روش های دائمی چگونه است؟ انواع راه های بزرگ شدن سینه چیست؟ آیا به دنبال راه حلی برای بزرگ کردن سینه هستید؟ پس به این منظور از مطالعه مطلبی که برای شما عزیزان در مجموعه ” ویزر ایران ” آماده کرده ایم، غافل نشوید.

فرم سینه برای بانوان از اهمیت زیادی برخوردار است و همان گونه که داشتن سینه های خیلی بزرگ زیبایی اندام را به هم می زند، سینه خیلی کوچک نیز تأثیر منفی در زیبایی ظاهری بانوان خواهد داشت.

به همین دلیل همان قدر که به کوچک کردن سینه های بزرگ اهمیت داده می شود به بزرگ کردن سینه های کوچک نیز در جامعه ما و سایر کشور ها اهمیت می دهند. برای بزرگ کردن سینه روش های مختلفی وجود دارد که می توان آنها را به روش های تهاجمی، کم تهاجمی و غیر تهاجمی تقسیم بندی کرد؛ علاوه بر آن باید اشاره کرد که برخی از روش ها از نتیجه دائمی برخوردار هستند و برخی دیگر از نتیجه غیر دائمی. در ادامه مفصلاً در این خصوص صحبت می کنیم.

برای بزرگ شدن سینه چه کنیم؟

برای بزرگ شدن سینه می توان از انواع روش های ذکر شده در فوق استفاده کرد و به کمک آنها حجم و سایز سینه را افزایش داد. اما در حالت کلی روش های دائمی از محبوبیت بیشتری برای بزرگ کردن سینه برخوردار هستند.

زیرا این روش ها از ماندگاری همیشگی برخوردار هستند و نتایج آنها تا پایان عمر برای افراد باقی می ماند؛ در حالی که نتیجه حاصل از روش های غیر دائمی بعد از مدت زمان مشخصی از بین خواهد رفت و بانوان باید مجدداً پس از مدت زمانی به استفاده از روش مورد نظر بپردازند تا بزرگ کردن سینه را دوباره انجام دهند.

انواع راه های بزرگ شدن سینه

برخی از مهمترین راه های بزرگ شدن سینه که نتیجه حاصل از آنها دائمی یا موقت است و در کشور ما بسیار رایج هستند را میتوان به شرح زیر در نظر گرفت:

پروتز رایج ترین روش بزرگ کردن سینه

یکی از رایج ترین روش هایی که برای بزرگ شدن سینه به کار برده می شود، پروتز سینه سایز 85 است. پروتز های سینه در دو نوع سالینی و سیلیکونی مورد استفاده قرار می گیرند. این پروتز ها تحت عملیات جراحی در زیر بافت سینه قرار داده می شوند و سپس محلی که جراحت در آن ایجاد شده است توسط پزشک بخیه زده می شود. پروتز ها فرم طبیعی و زیبایی به بافت سینه می دهند و از آنجایی که نتیجه حاصل از آن دائمی است، تعداد متقاضیان زیادی برای آن وجود دارد.

با توجه به آنکه نتیجه حاصل از این روش دائمی است باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که در برخی از مواقع متقاضیان به استفاده مجدد از پروتز سینه در طی زمان نیاز پیدا می کنند.

تزریق چربی به بافت سینه بدون نیاز به جراحت

تزریق چربی به سینه که به منظور حجم دادن به پستان ها انجام می شود از جمله روش های مناسب دیگر است که برای انجام آن نیازی به ایجاد جراحت و برش در بافت پستان نیست؛ بلکه در این روش از چربی انباشته شده در بخش های دیگر بدن متقاضی استفاده می شود و این چربی ها به بافت سینه تزریق می شوند.

نتیجه حاصل از این روش دائمی نیست زیرا در بسیاری از مواقع چربی به بدن فرد جذب می شود و پس از مدت زمانی افراد به تزریق مجدد چربی نیاز پیدا می کنند.

جراحی بازسازی سینه و افزایش حجم

یک روش دیگر که در نتیجه آن می توان شاهد حجم پیدا کردن سینه ها بود تحت عنوان جراحی بازسازی سینه شناخته می شود. در این روش تمامی نواقص و مشکلات سینه برطرف می شوند؛ بدین معنا که تمامی عملیات مربوط به حجم دادن سینه، لیفت سینه، کانتور، بازسازی نوک سینه و هاله سینه برای متقاضی به یکباره انجام می شوند.

به همین دلیل این روش به عنوان یکی از کامل ترین جراحی های زیبایی پستان شناخته می شود که نتیجه حاصل از آن میتواند به صورت دائمی یا موقتی باشد.

بزرگ کردن سینه با روش های دائمی
بزرگ کردن سینه با روش های دائمی

آیا بزرگ شدن سینه در یک هفته امکان پذیر است؟

اخیراً عده زیادی از هموطنان عزیز ما به دنبال بزرگ شدن سینه در یک هفته هستند؛ اما در این زمینه باید خدمت شما عزیزان بگوییم که عملاً این کار امکان پذیر نیست و نمی توان در مدت زمان یک هفته با روش های دائمی، غیر دائمی یا حتی روش های طبیعی به بزرگ کردن سینه پرداخت.

زیرا روش های دائمی و غیر دائمی که توسط پزشک برای بزرگ کردن سینه به کار می روند نیز از دوره نقاهت برخوردار هستند؛ نیاز به طی شدن این دوره نقاهت موجب می شود که افراد قادر به بهره بردن از نتیجه بزرگ شدن سینه در یک هفته نباشند و به مدت زمان بیشتری نیازمند باشند.

بزرگ کردن سینه با روش های دائمی و طبیعی

بدون شک روش های طبیعی که برای بزرگ کردن سینه به کار می روند زمان بر هستند و برای استفاده از آنها باید از صبر و حوصله کافی برخوردار باشید تا به نتیجه مورد نظر برسید. در حالی که روش های دائمی پزشکی که در این خصوص به کار می روند در مدت زمان بسیار کوتاه تری شما را  به هدف خود می رسانند. با این وجود بر حسب میل خود می توانید هر یک از این روش ها را به کار ببرید.

برای بزرگ شدن سینه ها چه بخوریم؟

در روش طبیعی که برای بزرگ شدن سینه مورد استفاده قرار می گیرد از این امکان برخوردار هستید که به کمک خوراکی ها به افزایش حجم سینه بپردازید. خوراکی های مؤثر در این زمینه از قبیل زیر هستند:

  • انبه
  • شیر
  • سویا
  • هلو
  • پرتقال
  • زنجبیل
  • شیر سویا
  • و…

مطلب پایانی

پروتز سینه اقساطی با روش های دائمی و غیر دائمی را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دادیم. در صورتی که می خواهید با یک بار قدام از نتیجه همیشگی بهره ببرید به شما استفاده از روش های دائمی را پیشنهاد می کنیم.

در کلینیک ” ویزر ایران ” می توانید تحت نظارت بهترین متخصصین زیبایی از روش های دائمی استفاده کنید و جراحی زیبایی سینه به منظور حجم دادن به پستان ها انجام دهید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در تماس باشید.

آنچه می‌خوانید! ...
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشتر بخوانید ...
پروتز سینه منتور
پروتز سینه منتور

در رابطه با پروتز سینه منتور چه می دانید؟ پروتز سینه اقساطی کجا انجام می

پروتز سینه موتیوا
پروتز سینه موتیوا

پروتز سینه موتیوا چگونه است؟ انواع پروتز سینه موتیوا چیست؟ آیا می خواهید از زوایای

پروتز سینه آریون
پروتز سینه آریون

پروتز سینه آریون چگونه است؟ آیا می خواهید با ویژگی های پروتز سینه از برند