آیا بعد از لیپوماتیک باید گن پوشید؟

آیا بعد از لیپوماتیک باید گن پوشید؟

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر لطفا در واتس‌اپ (WhatsApp) پیام ارسال فرمایید.

درخواست مشاوره
آنچه می‌خوانید! ...

آیا بعد از لیپوماتیک باید گن پوشید؟ گن مناسب بعد از لیپوماتیک چگونه است؟ تفاوت لیپوماتیک و پیکرتراشی چیست؟ اگر می خواهید اطلاعاتی در مورد گن لیپوماتیک به دست آورید تا انتهای این مطلب در مجموعه ” ویزر ایران ” همراه ما باشید.

با وجود آنکه لیپوماتیک یک روش کم تهاجمی برای تخلیه چربی ها از بدن است، اما بعد از آن باید دوره نقاهت طی شود و در این دوره لازم است که افراد مراقبت های بعد از لیپو را رعایت کنند.

رعایت کردن صحیح و اصولی این مراقبت ها موجب می شوند که افراد با سرعت بیشتری بهبودی خود را به دست آورند و از بروز عوارض احتمالی بعد از جراحی جلوگیری به عمل آید. از این رو می خواهیم در این مطلب بررسی کنیم که آیا بعد از لیپوماتیک باید گن پوشید یا خیر؟

آیا بعد از لیپوماتیک باید گن پوشید؟

استفاده از گن لیپوماتیک اقساطی بعد از پایان جراحی برای متقاضیان توصیه می شود و تمامی پزشکان درباره مصرف گن نظر مشابه دارند و همه آنها استفاده از گن را توصیه می کنند.

در واقع زمانی که لیپوماتیک انجام می شود در محل جراحی که لوله کانولا از آن عبور کرده است احتمال تجمع مایع افزایش می یابد. این موضوع باعث می شود که احتمال بروز عفونت در بافت افزایش یابد؛ به همین دلیل توصیه می شود که در دوره نقاهت از گن لیپوماتیک استفاده شود تا به بافت هایی که جراحی روی آنها انجام شده است فشار وارد شود و از تجمع مایع و بروز عفونت به این شکل جلوگیری به عمل آید.

مدت زمان پوشیدن گن بعد از لیپوماتیک

اگر می خواهید در رابطه با مدت زمان پوشیدن گن بعد از لیپوماتیک اطلاعاتی کسب کنید باید گفت که این گن باید به مدت 7 الی 10 روز بعد از عمل لیپو مورد استفاده قرار گیرد.

این بازه زمانی با توجه به بافتی که لیپوماتیک بر روی آن انجام شده است می تواند افزایش یا کاهش یابد؛ علاوه بر آن شرایط جسمی افراد و سرعت بهبودی زخم های آنها نیز در این زمینه مؤثر واقع می شود. زیرا برخی از افراد خوش زخم هستند و سرعت التیام یافتن زخم های آنها بیشتر از دیگر افراد است.

گن مناسب بعد از لیپوماتیک چگونه است؟

گن مناسب بعد از لیپوماتیک معمولاً از پارچه ای به عنوان ” لیکرا ” ساخته می شود که به آن پارچه کشی نیز می گویند. اما برخی دیگر از انواع گن بعد از لیپو از پارچه های الاستیک معمولی تولید می شوند. گن های الاستیکی به راحتی به بدن فیت می شوند و فرم بدن اشخاص را به خود می گیرند.

علاوه بر آن باید اشاره کنیم که گن لیپوماتیک معمولاً بدون درز است و بیماران می توانند در زمان استفاده از آن به راحتی به توالت بروند و شرایط راحتی داشته باشند.

آیا بعد از لیپوماتیک باید گن پوشید؟
آیا بعد از لیپوماتیک باید گن پوشید؟

گن بعد از عمل لیپو را از کجا میتوان تهیه کرد؟

گن بعد از عمل لیپو را میتوانید به صورت آنلاین از فروشگاه هایی که در این زمینه فعال هستند خریداری کنید. با یک جست و جوی ساده در گوگل می توانید اسامی این فروشگاه ها را پیدا کنید و برای ثبت سفارش آنلاین در آنها اقدام نمایید.

همچنین میتوانید خرید گن لیپوماتیک را از داروخانه های بزرگ و معتبر کشور انجام دهید.

انتخاب هر یک از این روش های خرید گن به سلیقه و شرایط خود شما بستگی دارد و می توانید بر حسب میل یکی از این روش ها را به کار ببرید.

قیمت گن بعد از عمل لیپوماتیک

قیمت گن بعد از عمل لیپوماتیک بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود و باید مسائل مؤثر در قیمت آن را بررسی نمود. به صورت کلی مواردی همچون جنس گن، برند گن، فروشنده و نوع گن در قیمت تأثیرگذار هستند.

در حالت کلی قیمت گن لیپو خیلی بالا نیست و کسانی که این روش را برای لاغری به کار برده اند می توانند به راحتی این گن را تهیه کنند. به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که گن با کیفیت و مناسب خریداری کنید تا در شرایط بهتری بهبودی خود را به دست آورید.

گن بعد از لیپوماتیک بازو چگونه است؟

گن بعد از لیپوماتیک بازو انواع مختلفی دارد و با برندهای گوناگونی در بازار عرضه می شود. برخی از انواع گن بازو به گونه ای هستند که حالت آستینی دارند و بدون آنکه سینه را پوشش دهند موجب پوشاندن بازوها می شوند.

برخی دیگر از انواع گن بازو نیز به صورت نیم تنه آستین دار هستند که علاوه بر بازوها قسمت های پایینی سینه را نیز پوشش می دهند و می توانید از این نوع گن برای سفت کردن بازو و قسمت های زیرین سینه استفاده کنید.

موضوع دیگری که در خصوص گن لیپوماتیک بازو باید به آن اشاره کنیم سایزبندی آن است. گن بازو از سایزبندی های مختلف برخوردار است که هر کسی می تواند بر حسب سایز خود آن را تهیه کند.

آیا گن بعد از عمل لیپوساکشن با لیپوماتیک یکسان است؟

لیپوساکشن و لیپوماتیک دو عمل جراحی متفاوت هستند که دوران نقاهت لیپوماتیک کمتر است؛ در واقع لیپوساکشن به عنوان یک روش تهاجمی برای از بین بردن چربی های اضافه شناخته می شود در حالی که لیپوماتیک یک روش غیر تهاجمی است.

اما گن هایی که بعد از این دو روش باید مورد استفاده قرار گیرند یکسان هستند و هیچ تفاوتی میان آنها وجود دارد؛ در نتیجه میتوان از گن لیپوماتیک برای لیپوساکشن نیز استفاده نمود.

سخن پایانی

آیا بعد از لیپوماتیک باید گن پوشید؟ – با توجه به مواردی که در خصوص گن لیپوماتیک برای شما عزیزان بررسی کردیم به شما هموطنان عزیز توصیه می کنیم که حتماً از گن بعد از عمل لیپو استفاده کنید تا شرایط بدنی شما هر چه سریع تر به حالت نرمال باز گردد و بهبودی خود را به دست آورید.

در صورتی که قصد دارید تا از روش جراحی لیپوماتیک استفاده کنید از خدمات بهترین کلینیک های زیبایی بهره ببرید. مجموعه ” ویزر ایران ” از بهترین مراکزی است که می توانید برای بهره بردن از خدمات لیپوماتیک در تهران به آن مراجعه کنید.

در صورتی که به کسب اطلاعات بیشتر نیازمند هستید از طریق تلفن های تماس با ما در ارتباط باشید.

آنچه می‌خوانید! ...
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشتر بخوانید ...
دوران نقاهت لیپوماتیک

دوران نقاهت لیپوماتیک چند روز است؟ تفاوت لیپوماتیک با پیکرتراشی چیست؟ در دوران نقاهت لیپوماتیک